Ben aldırma operasyonu

20 Temmuz 2013 Cumartesi

Fraksiyonel Lazerle Ben Aldırma

Fraksiyonel Lazerle Ben Aldırma
                Ben aldırma yollarından biri de lazerdir. Bazı benler şeklinden, görünüşünden ya da zararlı yapısından dolayı aldırılmaktadır. Böyle benlerde en çok kullanılan yöntemlerden biri fraksiyonel lazerle ben aldırma ktır. Benzerleri arasında en çok tercih edilen lazer, fraksiyonel lazerdir. Daha hızlı bir tedavidir. Daha derinlere inerek pigmentlere daha çok etki etmektedir. Bu lazer tedavisi vücutta neredeyse her yere uygulanabilmektedir. Bu uygulamayla aşırı derecede kafaya taktığımız benlerden kısa süre kurtulmak mümkün olmaktadır. Tedaviden sonra hiçbir ağrı hissedilmemektedir. Ayrıca tedavi sırasında da ağrı ya da sızı hissedilmemektedir. Lazer tedavisiyle benin alındığı bölgede en ufak bir iz dahi kalmamaktadır. Tenin diğer bölgelerindeki görünüm elde edilmekte ve bir bütün oluşturulmaktadır. Ayrıca o bölgedeki ten renginde de bir değişiklik olmamaktadır. Bu yüzden kesilerek alınan ben tedavisinden daha çok fraksiyonel lazerle ben tedavisi tercih edilmektedir.

                Lazerle benlerin alınması, oldukça sağlıklı bir yöntemdir. Zararlı benlerin alınması için genelde kesilerek değil lazerle alınması daha çok tavsiye edilmektedir. Böylece cilt kanserine neden olması da önlenmektedir. Sadece tedaviden sonra benin alındığı bölgeyi temiz tutmak ve darbe almamasına dikkat etmek önem taşımaktadır. Aksi takdirde istenmeyen tepkimeler ortaya çıkabilmektedir. Böyle olumsuz bir tepkime oluştuğunda acil olarak bir uzmana başvurulması gerekmektedir. Tekrar müdahale edilir ve olumsuz durum ortadan kaldırılır. Ben alımında lazer tedavisi oldukça güvenilir bir yöntemdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder