Ben aldırma operasyonu

20 Temmuz 2013 Cumartesi

Radyo Frekans ile Ben Aldırma

Radyo Frekans ile Ben Aldırma
Ben görünüş açısından insanların canını sıkan ve ileride psikolojik rahatsızlıklara sebep olabilecek bir dokudur. Bu dokunun iyi huylu yâda kötü huylu olmasına karşın vücutta ciddi hastalıklara sebep olma olasılığı da bulunmaktadır. Bazı et benlerinin kansere sebep olduğu belirtilmektedir. Fakat bu benler iyi yâda kötü huylu olsun bunlardan kurtulma yöntemleri mevcuttur. Bu yöntemlerden beninizin huyuna göre doğru olanı seçerek tedavi olmanız mümkündür. Bu konuda oldukça iyi ve son yıllarda giderek popülerleşen tedavi yöntemlerinden biriside radyo frekans ile ben aldırma yöntemidir. Yöntem elektrotlar ile aynı mantık üzerinden çalışmaktadır. Bu sebeple de pek çok özelliği birbirlerine benzemektedir.

Radyo frekans dalgalarını doku üzerine ince uçlar yardımı ile ileterek bu dalgaların yüksek ısı enerjisine dönüşmesi sağlanmaktadır. Radyo frekans dalgalarından kaynaklı bu yüksek ısı ben dokusunu ısıtarak buharlaştırmaya çalışmaktadır. Kısacası beni kontrollü bir şekilde yakma işlemi yapılmaktadır. Buharlaşma işlemi ile ben dokusunu yok etmekte mümkün olmaktadır. Damar beni tedavisinde kullanılamayan radyo frekans ile ben tedavisi yöntemi diğer tüm benlerde rahatlıkla kullanılabilmektedir. Bu sebebi nedeni ile giderek de popülaritesi artmaktadır. Lazer tedavisinin uygulanamadığı renksiz benlerin tedavisinde oldukça başarılı olmaktadır. Genel olarak bu tedavi yöntemi bir seansta halledilebilmektedir. Benin derecesine göre bu değişebilmektedir. Ayrıca doğru bir şekilde uygulandığında deri üzerinde oldukça az ve uzaktan bakıldığında belli olmayacak bir iz bırakmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder