Ben aldırma operasyonu

20 Temmuz 2013 Cumartesi

Koterle Ben Aldırma

Koterle Ben Aldırma
Neredeyse çoğu insanın vücudunda benler bulunabilmektedir. Benler insanların üzerinde genellikle psikolojik olarak rahatsızlık yaratabilmektedir. Görünüşte yaşanan bu problemlerden sıkılan ve rahatsız olan insanlar ben aldırma yöntemlerini kullanarak bu rahatsızlıklardan kurtulabilmektedir. Ben aldırma yöntemlerinden birisi olan koterle ben aldırma sayesinde özellikle yüzünüzde oluşan benleri aldırarak görünüş açısından bir sıkıntı yaşamamanız mümkündür. Koter genel olarak elektrik enerjisini dokunduğu yere ileten ve orada bir ısı enerjisi sağlayan bir cihazdır. Birçok tedavide bu cihaz kullanılabilmektedir. Cerrahi açıdan genel olarak kanamaları durdurmak için kullanılan bu cihaz günümüzde ben aldırma işlemlerinde de rahatlıkla kullanılabilmektedir. Yöntem benin çeşidine göre iyi sonuç sağlayabilmektedir.

Koterle ben tedavisi yönteminde genel amaç ben dokusunu buharlaştırarak yok etmektir. Koter ile bene dokunulduğu andan itibaren ısı enerjisi verilmeye başlanır. Verilen ısı enerjisi ben dokusunu ısıtmaya başlar. Bu zamanlar ben dokusunun buharlaşmasını sağlar. Buharlaştıktan sonra belirli bir süre içerisinde buharlaşan deri yerini kabuk bağlar. Kabuk yanığın derecesine göre belirli bir sürede geçer ve altında normal bir yara kabuğunda da olduğu gibi pembemsi yeni deri çıkar. Bu deride belli bir zaman geçtikten sonra kendiliğinden tenin normal rengini geri alır. Bu tedavi yöntemi iyi bir uzman hekim tarafından yapıldığında herhangi bir sorun ile karşılaşmak mümkün değildir. Ayrıca bu tedavi yöntemi dikkatli bir şekilde yapıldığı sürece ben aldırdıktan sonra iz bırakma yapmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder